عکسهای عروسی و خانوادگي خود را خودتان با زیباترین افکتها و اهنگها میکس کنید

 






قيمت:   3,500 تومان


عکسهای عروسی و خانوادگي خود را خودتان با زیباترین افکتها و اهنگها میکس کنید

 

 

 

 

 

 

 

 



نرم افزاري حرفه اي و ساده كه با ابزار و افكت هاي بي نظير خود آلبوم هاي زيبا خلق مي كند. اكنون نسخه طلايي اين نرم افزار شما را قادر مي سازد تا در عرض چند دقيقه تصاوير خود را از روي هارد كامپيوتر يا دوربين ديجيتال يا حافظه فلش به آن وارد كرده و با اضافه كردن افكت هاي آماده و آهنگهاي مورد علاقه تان  آن ها را به صورت اسلايد در بياوريد.

نرم افزار ساخت آلبوم عروسي يك برنامه با كارايي ساده است كه اين امكان را به شما مي دهد تا آلبوم عكس هاي فوق العاده شيك و زيبا با موسيقي پس زمينه و افكت هاي حرفه اي ايجاد كنيد. با اين نرم افزار مي توانيد به سرعت و راحتي اسلايد شو هاي حرفه اي ايجاد كرده و بر روي دي وي دي رايت كنيد تا داستان عشق و هيجان خود در روز عروسي تان و يا عكسهاي خانوادگي تان  را بدون نياز به كامپيوتر در اتاق نشيمن در دستگاه پخش DVD خود گذاشته و بر روي تلويزيون نگاه كنيد.



اگر به دنبال داشتن يك نرم افزار slide show براي اشتراك گذاشتن لحظه هاي دوست داشتني خود با دوستان و
خانوادتان هستيد، قطعا اين نرم افزار فوق العاده ساده را بايد امتحان كنيد. مهمترين ويژگي اين نرم افزار سادگي بيش از حد آن است كه به شما امكان ميدهد تا در عرض چند دقيقه يك كليپ ويديويي بسيار شيك و حرفه اي را طبق سليقه خودتان و بي نياز از هرگونه تجربه ي قبلي تهيه و توليد كنيد.


 

ويژگي هاي اصلي نرم افزار ساخت آلبوم عروسي

    * بدون نياز به داشتن تجربه كار با نرم افزار هاي ساخت اسلايد شو
    * امكانات مختلف در يك نرم افزار با يك رايت قوي
    * موسيقي هاي دوست داشتني و افكت هاي تاثير گذار
    * استفاده از حداكثر رزوليشن پشتيباني شده توسط اكثر دستگاه هاي پخش خانگي
    * تزئين عكس هاي عروسي با متن و قوس هاي ويدئويي
به همراه اين برنامه ، برنامه ساخت فريم هاي زيبا و قاب عكس هاي رويايي براي عكس هايتان نيز به رايگان تقديم مي گردد همچنين مجموعه اي از آهنگ هاي شاد ويژه ميكس نيز درون سي دي قرار دارد.




روش خريد: براي خريد نرم افزار ساخت آلبوم عروسي به همراه مجموعه اي از آهنگ هاي شاد ويژه ميكس، پس از كليك روي دكمه خريد پستي و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب