قيمت:   10,200 تومان



شغل اينترنتي - با RM5 شما هم صاحب يك شغل آنلاين شويد!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا تا باز شدن تمام صفحه صبر فرماييد و بدون پيشداوري و غرض ورزي مطالب اين صفحه را به دقت بخوانيد:

----------------------------
فروش فوق العاده بسته شكست ناپذير RM5 اورجينال با طرح جديد فقط تا پايان همين هفته

محصولي براي تغيير زندگي شما و شيوه كسب درآمدتان
 




لطفا اگر شما علاقه اي نداريد كه درآمد ماهيانه خود را افزايش دهيد اين صفحه را نخوانيد!!!

ما امروز يك CD تهيه كرده ايم با نام "بسته آموزشي RM5"
نه قصد تبليغ محصول خود را داريم و نه قصد بزرگنمايي و يا ظاهر سازي چون بدون فروش اين محصول نيز درآمد خوبي از هر چهار روشي كه در اين بسته آموزشي (RM5) توضيح داده ايم كسب مي كنيم . بنابراين لطفا بدون هرگونه غرض ورزي و يا پيشداوري مطالب زير را كامل بخوانيد تا شما نيز قدم به دنياي بزرگ "كسب درامد از اينترنت" بگذاريد.




قابل استفاده براي تمام خانواده ها ي ايراني و جوانان عزيز با امكان حقوق هفتگي و بيمه تامين اجتماعي
عدم نياز به PTC, PTR , Read Mail و عدم نياز به كار كردن با سايتهاي خارجي و زير مجموعه گيري

همراه با 3 اشانتيون نفيس و يكسال پشتيباني جهت تضمين موفقيت شما

بدون نياز به اينترنت پر سرعت

 قيمت : فقط 10200 تومان  

اين محصول با لوگوي حك شده و مخصوص برنامه شاپ دات كام ارايه مي شود

RM5 راهكاري عملي و تجربه شده براي موفقيت شما به همراه 3 اشانتيون نفيس است كه از هم اكنون قابل تقديم به شماست.

امروزه تجارت الكترونيك از جمله پرسودترين شغلها در كشورهاي توسعه يافته از جمله امريكا و اروپاست. در ايران اما اين تجارت هنوز در آغاز راه است ولي با اين وجود خوشبختانه طي چند سال اخير امكانات لازم براي تجارت الكترونيك در كشور فراهم شده و اكنون هر ايراني از هر كجاي ايران كه باشد مي تواند به اين كار بپردازد و آنرا به عنوان شغل دوم و حتي شغل اول خود قرار دهد ( همانگونه که شغل اول ما شد) .

گروه ما از سال 1382 تحقيقات خود را روي روش هاي مطمئن و زودبازده و پرسود قانوني تجارت الكترونيك در ايران شروع نمود و در سال 1386 توانستيم اولين درآمد اينترنتي خود را دريافت كنيم. اين روند تا سال 1387 ادامه داشت تا اينكه ما موفق شديم از اينترنت به يك درآمد ثابت برسيم از سال 88 ما ، ماحصل تمام تجربيات خود را در زمينه تجارت الكترونيك در يك سي دي آموزشي با نام RM5 گردآوري و آن را در اختيار عموم قرار داديم و در سال 1389 آن را به تکامل رساندیم و اکنون در سال 90 افتخار داريم تا كاملترين نسخه اين بسته آموزشي را همراه با 3 اشانتيون نفيس و گران بها تقديمتان كنيم تا با يكبار خريد RM5 به كاملترين پكيج كسب موفقيت و آموزش تجارت الكترونيك دست يابيد و با به كار گيري تكنيك ها و فنون ويژه RM5 به سرعت پله هاي كسب موفقيت هاي چشمگير را يكي پس از ديگري طي كنيد.

هر شخصي كه حداقل مدرك تحصيلي اش ديپلم باشد مي تواند از اين سي دي آموزشي استفاده كند و به درآمد بسیار خوبی هم برسد.

حداكثر ميزان درآمدي كه مي توان از روش هاي RM5 داشت حدود يك ميليون تومان ماهانه است ( هفته ای 200 تا 250 هزار تومن ) كه در زير چند نمونه از درآمدهاي كسب شده با اين محصول را مشاهده مي فرمائيد. لازم به ذكر است كه اين درآمدها عموما با روزي 2 الي 4 ساعت كار روزانه بدست آمده اند:


 






درآمدهاي زير از روش اول بسته RM5 بدست آمده:


دو نمونه از درآمد هاي RM5 كسب شده از روش سوم بسته RM5:

نمونه 1 - تاريخ 19 ارديبهشت 89


نمونه 2 - تاريخ 19 ارديبهشت 89

 

 

همانگونه كه مي بينيد شما مي توانيد تنها در يك روز مبلغي را كه بابت خريد اين بسته مي پردازيد را بدست آوريد.

با استفاده از تكنيك هايي كه در اين سي دي فرا ميگيريد مي توانيد حداقل ظرف مدت يك هفته و حداكثر طي مدت يكماه به اولين درآمد خود برسيد.

يكي از مزاياي تجارت الكترونيك در اين است كه ميزان درآمد آن خيلي به ساعات كار آن بستگي ندارد و شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كار خود را انجام دهيد از سوي ديگر بر خلاف كارهاي سنتي اينگونه نيست كه براي درآمد خود حتما مي بايست ميزان ساعت خاصي در روز كار كنيد در اين شغل شخصي مي تواند با 3 ساعت كار در اينترنت درآمد 8 ساعت كار خارج از منزل را داشته باشد البته اين امر نياز به اصول و فنوني خاص دارد كه ما تمام اين تكنيك ها را در بسته آموزشي خود به صورت تصويري و کاملا واضح توضيح داده ايم.

اما در ابتداي كار اگر بخواهيم ميزان درآمد تان را بر حسب ساعت كار روزانه در نظر بگيريم بايد بگوييم شما به ازاي هر ساعت كار درآمدي حدود 1500 تومان خواهيد داشت اما با گذشت يكي دو ماه از كار و تسلط بر روشهاي بسته RM5 اين ميزان به 4000 تومان در هر ساعت افزايش خواهد يافت در اين صورت شما مي توانيد به راحتي از 300.000 تا 960.000 تومان درآمد ماهيانه داشته باشيد.

با RM5 يك موفقيت حيرت آور در انتظار شماست كه ميتواند حتي زندگي شما را از اين رو به آن رو كند

با استفاده مناسب از اشانتيون هاي فوق العاده اي كه به رايگان در بسته RM5 وجود دارد شما مي توانيد اين درآمد را چندين و چند برابر كنيد و پول خود را در بازار سهام بورس ايران سرمايه گذاري كنيد و سرمایه خود را افزایش دهید آموزش سرمايه گذاري در بازار بورس به طور مفصل دریکكتاب الكترونيكي مجزا در بسته RM5 به عنوان اشانتيون قرارداده شده است تا شما شيوه هاي سرمايه گذاري با پولتان را بدون ريالي صرف هزينه اضافي فرا گيريد.
مطمئن باشيد سي دي آموزشي RM5 كاملترين بسته آموزش تجارت الكترونيك و روشهاي رسيدن به موفقيت هاي چشمگير در زندگي است و هيچ نوع نمونه مشابهي ندارد.

يكي از اشانتيون هايي كه در سي دي آموزشي RM5 تقديم تان مي گردد كتاب الكترونيكي : آموزش روش هاي واقعی ثروتمند شدن در ايران مي باشد كه به زبان بسيار ساده و روان و با ذكر مثال هايي عملي به شما ثابت مي كند رسيدن به ثروت و موفقيت هاي چشمگير در شرايط كنوني از هر عصري آسان تر و سريع تر است و تنها محدود به اشخاص و افراد خاصي نمی باشد بلكه كسب ثروت و موفقيت نيازمند به كار بردن فرمول خاصي است كه هركسي كه از اين فرمول پيروي كند و آن را به كار بندد بي شك به اهداف بلند خويش دست مي يابد. همچنين در اين كتاب سرگذشت يك دختر ايراني را مي خوانيد كه در طي يكسال توانست بيش از يكصد ميليون تومان از طریق اینترنت درآمد داشته باشد. مطالعه اين كتاب فوق العاده جذاب را به همه جوانان عزيز موكدا توصيه مي كنيم... خواندن این کتاب بی شک تاثیرات شگفتی را در نگرش شما به زندگی بوجود خواهد اورد.

و در يك كلام بسته آموزشي RM5 يك معلم گام به گام جهت کسب موفقيت های مالی در زندگي تان است و بدون ترديد با به كاربردن رازها و فنوني كه مي آموزيد شما هم طعم شيرين كاميابي هاي مادي و مالي زندگي را خواهيد چشيد ما خود قبل از شما این راه را رفته ایم بنابراین شک نکنید که این تکنیک ها جواب می دهند.

با تهيه اين بسته به وضوح در ميابيد كه موفقيت و ثروت تصادفي نيست و از سويي ديگر شما هم رسيدن به آن را داريد...

نظر خريداران قبلي ( تاريخ ارسال نظر 8 بهمن 89) :


آموزشهاي ارائه شده در بسته آموزشي RM5  مفيد و درست بودند
من از بين آموزشها به علت كمبود وقت فقط از روش اول استفاده كردم كه به نسبت وقتي كه مي گذاشتم
درآمد كسب مي كردم كه در مجموع خوب بود
من اين كار رو از فروردين سال 89 شروع كردم و هر سوالي كه داشتم از
مديريت محترم اين بسته آموزشي از طريق ايميل مي پرسيدم و انصافا هم جواب
دريافت مي كردم كه در اين مورد از تيم پشتيباني واقعا ممنونم.
در پايان از مفيد و واقعي بودن آموزشهاي RM5 و مديريت محترم تشكر و قدرداني مي كنم.
در پناه حق شاد و پيروز باشيد
مهدي يار خواجوند


 

اين بسته واقعا شكست ناپذير و غير قابل باور است

قيمت : 10200 تومان  


شيوه كار به طور كلي چگونه است؟


شيوه كار به طور خلاصه از اين قرار است كه شما از 2 شيوه مخصوص براي كسب درآمد از اينترنت استفاده ميكنيد كه روش اول اين است كه شما توسط يك معرفي نامه در بزرگترين سيستم تجارت الكترونيك ايران به صورت رسمي مشغول به كار مي شويد و ما از ابتدا تا انتها شيوه بازاريابي الكترونيكي و فروش محصولات اين شركت را برايتان توضيح مي دهيم بدين ترتيب شما مي توانيد ظرف مدت يك هفته الي يكماه به شيوه كار تسلط لازم را پيدا كنيد و از طريق لينك اختصاصي تان (لينكي كه مشخص مي كند محصولات توسط شما به فروش رفته) فعاليت خود را در اين شركت شروع كنيد ضمنا براي اينكه موفقيت شما تضمين گردد به طور منظم از پشتيباني هاي رايگان ما نيز به صورت آنلاين و يا تلفني برخوردار مي گرديد و از آپديت هاي جديد RM5 نيز به رايگان مطلع خواهيد شد.

از مهمترين مزاياي اين روش در اين است كه شما با شروع فعاليت تان در اين شركت داراي يك كنترل پنل اختصاصي آنلاين مي شويد كه از طريق اين كنترل پنل مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز ميزان موجودي حساب خود را چك كرده و از آخرين مبالغ واريز شده به حسابتان مطلع گرديد .

 

همچنين با توجه به گستردگي محصولات شركت ( كه شامل همه چيز از عطر و اودكلن گرفته تا لوازم منزل و نرم افزارهاي كامپيوتري و بسته هاي آموزشي ، مهندسي و .... مي شود )‌ و در نتيجه متنوع بودن ميزان پورسانتها شما مي توانيد به دلخواه خود ميزان پورسانت خود را به ازاي هر فروشتان براي سيستم تعريف كنيد.
از سوي ديگر پرداخت هاي اين شركت به جهت ثبت در سازمان هاي مربوطه و نظارت مراجع ذيصلاح و همكاري شركت پست جمهوري اسلامي ايران ، 100% تضميني است و لذا هيچگونه ريسكي متوجه شما نيست.


و روش دوم نيز اين است كه اگر شما خود داراي مدركي خاص هستيد و يا در زمينه اي خاص تبهر و مهارت داريد و يا يك توليد كننده هستيد ياد مي گيريد كه چگونه از توان و ايده هاي خود و نيز از دانش و مهارت خود در اينترنت كسب درآمد كنيد و مستقيما خدمات خود را در اينترنت ارايه دهيد و پول خود را در حساب بانكي خود دريافت كنيد..
همانگونه كه مشاهده مي فرماييد هر دوي اين روشها كاملا منطقي و شفاف هستند و هيچ گونه وعده وعيد دروغين به شما داده نمي شود بنابراين با خيال راحت تجارت الكترونيك خود را از هم اكنون با ما شروع كنيـــد...

مطمئن باشيد هر روش ديگري را بخواهيد امتحان كنيد باز هم به RM5 نياز خواهيد داشت پس همين امروز با يكبار تهيه اين بسته آموزشي كار با اينترنت را ياد بگيريد و براي هميشه به كسب درآمد  بپردازيد.

 

اين محصول با لوگوي حك شده و مخصوص برنامه شاپ دات كام ارايه مي شود


 


دقت داشته باشيد كه سي دي RM5 تنها يك مرجع كامل براي كسب درآمد از اينترنت نيست بلكه به شما تمامي راه و روش هاي رسيدن به موفقيت هاي مالی حتی بدون اینترنت را نيز آموزش مي دهد. همچنين شما با خريد اين بسته آموزشي از آپديت هاي بعدي اين محصول نيز به رايگان بهره مند مي شويد. به خاطر داشته باشيد شما پول سالها تجربه ما را در زمينه تجارت الكترونيك مي پردازيد نه فقط هزينه يك سي دي را ...


 

آموزش گام به گام كسب درآمد و موفقيت از اينترنت با RM5:
 
 
 

***مزاياي بسته RM5***

ضمانت 100% موفقيت 

دارد

آموزش ارسال ايميل

دارد

پشتيباني پس از فروش

دارد

بسته CN3‌

دارد

آموزش فروش تخصص و خدمات خودتان در اينترنت

دارد

نياز به عضو گيري و يا كليك روي تبليغات

ندارد

واريز درآمد به حساب بانكي در ايران

دارد

نياز به تسلط بر زبان انگليسي

ندارد

لينك مخصوص فعاليت در يك شركت معتبر و دريافت حقوق هفتگي

 

دارد

آموزش شيوه هاي شگفت انگيز دست يابي به موفقيت در زندگي

 

دارد

آموزش ساخت وبلاگ

دارد


قيمت : 10200 تومان  



در ضمن 3 اشانتيون نفيسي كه در اين بسته تقديم تان مي گردد عبارتند از:

  1- بسته آموزشي CN3 بطور کامل و بدون محدودیت زمانی

  2- كتاب الكترونيكي آموزش سرمايه گذاري در بازار بورس ايران

  3- كتاب الكترونيكي فوق العاده جذاب آموزش روشهاي رسيدن به ثروتهاي ميليوني در ايران

شايان ذكر است بهاي 3 كالاي فوق به تنهايي معادل 4 برابر وجهي است كه بابت بسته RM5 مي پردازيد و همكاران ما با تلاش فراوان و صرفا جهت كامل كردن اين پكيج و بي نياز كردن شما از هر نوع محصول مشابهي درجهت رسيدن به موفقيت شما، اين اشانتيون ها را به رايگان تقديم اعتماد و انتخاب شما كرده اند باشد كه تلاشمان رضايت خاطر شما مشتري ارجمند و گرامي را بدست آورد.

بنابراين اگر خواهان آغاز فصلي نو در زندگي تان هستيد و واقعا مي خواهيد زندگي و آينده خود را با اقتدار بسازيد همين حالا قبل از گم كردن ما در اين دنياي مجازي با كليك روي دكمه خريد پستي، RM5 را سفارش دهيد تا ظرف چند روز آينده شما هم مالك يكي از اين بسته هاي طلائي شويد و با همت و تلاش خود و استفاده صحيح از اطلاعات طلايي RM5 و ضشتیبانی های مداوم ما پله هاي موفقيت واقعي را يكي پس از ديگري طي كنيد و با عنايت خداوند متعال شما هم به آرزوهاي بلند خود دست يابيد.

 

مزايايي كه به كارمندان نمونه و بازاريابان فعال شركت تعلق مي گيرد:

 * هدايا و پاداش هايي شامل: نيم سكه بهار آزادي -  تقديرنامه - هزينه سفر به مشهد مقدس 3 روزه در هتل 3 ستاره با تمامي امكانات رفاهي و بليط پرواز رفت و برگشت يا دريافت وجه نقد معادل آن - عقد قرارداد رسمي و پرداخت حق بيمه بازارياب - اعطاي وام 500 هزار توماني قرض الحسنه بدون كارمزد و بهره با بازپرداخت 10 ماهه و ....

تذكر1: به دليل مقيد بودن مسئولين سايت به مسايل شرعي ونيز جهت تشويق كارمندان نمونه، كليه وام هاي پرداختي شامل هيچگونه سود و بهره اي نخواهند بود و فقط اصل پول دريافت خواهد شد.

تذكر2: كليه توضيحات جهت مزاياي فوق الذكر در خود بسته RM5 به صورت كاملا تشريحي توضيح داده شده است.

هشدار: تنها نمايندگي فروش اين محصول همين سايت مي باشد و اين سايت با هيچ سايت مشابهي همكاري ندارد بنابراين دقت كنيد كه بسته RM5 اصل را فقط و فقط از همين سايت تهيه فرمائيد.


قيمت واقعي : 23500 --> 10200 تومان

اين بسته به صورت اورجينال و با لوگوي حك شده برنامه شاپ به همراه كد اختصاصي خريد به شما تقديم مي گردد.

«من خود به عنوان مدير سايت به شما كمك خواهم كرد! به همين دليل است كه دستيابي به نتيجه موردنظرتان را
تضمين مي‌كنم.»

قيمت : 10200 تومان  



روش خريد: براي خريد بسته آموزشي RM5  ، پس از كليك روي دكمه خريد پستي و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه بسته و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب