نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت آشپزخانه 2011 (همراه با آموزش كامل فارسي) + ژورنال كابينت آشپزخانه+ نر





قيمت:   8,000 تومان

نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت آشپزخانه 2011 (همراه با آموزش كامل فارسي) + ژورنال كابينت آشپزخانه+ نرم افزار برش ورق خودكار




نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت و آشپزخانه نسخه جديد 2011 - فروش به صورت اورجينال

اين بار با نسخه جديد 2011 نرم افزارهاي كابينت آشپزخانه در خدمت شما هستيم، نرم افزارهايي كه فوق العاده در ايران كاربرد دارند و محبوب بسياري از كابينت سازان كشورمان مي باشند.
مجموعه اي كامل به همراه آموزش كامل فارسي  و يك دي وي دي ژورنال به عنوان اشانتيون
مناسب براي تمام كساني كه با طراحي كابينت و دكوراسيون سر و كار دارند.
 
 
این نرم افزار به شما امکانات بسیار زیادی را میدهد تا بتوانید آشپزخانه ای بسیار شیک و جذاب همراه با کابینت مورد نظرتان طراحی کنید.
شما در این نرم افزار می توانید ابعاد دلخواه خود را نیز به نرم افزار بدهید و به طور دقیق و سه بعدی و همچنین با کمک طرح های الگویی که در خود برنامه گنجانده شده ، کابینت مورد نظر خود را طراحی و حتی پرینت کنید. همچنین امکان برش قسمت ها نیز وجود دارد.

این مجموعه شامل آموزش کامل فارسی کار با نرم افزار نیز می باشد و به همین جهت مناسب ترین محصول در بین محصولات مشابه است. در واقع آموزش از مراحل ابتدایی تا پیشرفته و کار با منوهای نرم افزار به طور کامل طراحی شده و به همین سبب شما می توانید بدون نیاز به دانستن زبان انگلیسی به راحتی کار با نرم افزار را فراگیرید.
حتی اگر هیچ تجربه قبلی از کار با این نرم افزار ها ندارید این محصول به سبب آموزشي كه در خود دارد به خوبی پاسخگوی نيازهاي شما خواهد بود.


قيمت : 8000 تومان 

 

Software Name: 20-20 Kitchen Design New Edition International and Adeko design



برخي از مزاياي  بسته 2011 :
 - 7 ساعت گفتار آموزشي توسط اساتيد برجسته
 - آموزش به شيوه نوين مالتي مديا
 - نكات كليدي آموز داده شده
 - بدون محدوديت در دفعات نصب و اجرا
 - سطح مقدماتي، متوسط و پيشرفته
 - آشنايي با محيط نرم افزار
 - آموزش روش درج كابينت
 - آموزش ويرايش كابينت ها
 - آموزش درج ديگر اشياء در كنار كابينت
 - آموزش تنظيمات حرفه اي لبه هاي بالا و پايين كابينت
 - تكميل اتوماتيك كابينت ها
 - ايجاد خروجي مناسب و رندر
 و ده ها قابليت آموزشي كاربردي ديگر

شما مي توانيد به سادگي هر طرحي را كه توسط اين نرم افزار طراحي مي كنيد بين 30 تا 60 هزار تومان به مشتريانتان بفروشيد بنابراين مبلغي كه بابت خريد اين نرم افزار مي پردازيد در مقابل سود حاصله بسيار ناچيز است و شما مي توانيد تنها با طراحي و فروش يك طرح تا 10 برابر مبلغ پرداختي خود را درآوريد.

نرم افزار برش خودكار ورق نيز كه يكي از پركاربرد ترين نرم افزارهاي طراحي كابينت است در اين مجموعه قرار داده شده تا نياز شما را كاملا برطرف كند.
راحت ترين و پر كاربردترين برنامه  براي برش ورقهاي چوب و MDF

 

نرم افزاري مخصوص نجاري، كابينت سازي، ساخت ميز، كمد و وسايل چوبي

در اين برنامه شما اندازه تمام قطعه هاي مورد نيازتان را هر چند تا كه باشد وارد ميكنيد و اندازه ورقي كه بايد برش شود را نيز وارد مي كنيد. برنامه بلافاصله بهترين برشها را با كمترين مقدار اتلاف محاسبه مي كند و آن را به شكل نقشه به شما ارائه مي دهد. در ضمن تعداد ورق مورد نياز و مقدار پرت ورق و اندازه هاي آن را دقيقا براي شما بدست مي آورد.

به كمك اين برنامه مي توانيد به راحتي و بدون فكر كردن اين محاسبه ها را انجام دهيد و از اتلاف زمان براي محاسبه جهت و اندازه برشها جلوگيري كنيد. برنامه بصورت اتوماتيك بهترين حالت ممكن براي برشها را محاسبه مي كند.

همچنين به همراه اين مجموعه ، يك دي وي دي شامل ژورنال كامل طرح هاي متنوع و زيباي كابينت آشپزخانه و MDF كه بيش از 5000 طرح گوناگون است نيز به رايگان تقديم تان مي گردد.

1DVD ژورنال كابينت حاوي بيش از 5000 مدل كابينت و MDF هديه ما به شما

قيمت : 8000 تومان 

 


شايان ذكر است فروشندگان ديگر همين مجموعه ژورنال را همينك از 4000 تومان تا 12000 تومان به فروش مي رسانند كه ما اين محصول را به عنوان هديه و سپاسگزاري از خريدتان به رايگان به شما تقديم  مي كنيم.

 
روش خريد:
براي خريد نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت آشپزخانه نسخه 2011 ، پس از كليك روي دكمه خريد پستي و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب