بسته اورجينال معماري و دكوراسيون داخل منزل 5000 طرح با كيفيت عالي و جديد - ارديبهشت 90




قيمت:   5,300 تومان

بسته اورجينال معماري و دكوراسيون داخل منزل 5000 طرح با كيفيت عالي و جديد - ارديبهشت 90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیش از 5000 تصویر کامل از جدید ترین مدل های روز ، تفکیک موضوعی کامل ، امکان پرینت از کلیه تصویر ها ، تصاويري از شومينه ، اتاق یا سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، اتاق كار و مطالعه ،اتاق کودک ، آشپزخانه ، مبلمان ، راه پله، تخت خواب ، کمد ، پاتختی ، آیینه ، کنسول ، طرح هاي MDF و ...
کیفیت تمامی تصاویر خیره کننده و بسیار بالا می باشد به گونه ای که با چندین بار زوم پیاپی نیز از کیفیت تصاویر کاسته نمی شود.

این مجموعه کاری کاملا جدید و به روز می باشد و در ارديبهشت 1390 به مجموعه های ما افزوده شده و به صورت اورجينال و بسيار شيك به شما تقديم مي شود. اگر از علاقمندان به دكوراسيون منزل هستيد توصيه مي كنم مجموعه حاضر رو از دست نديد چون هم تنوع تصاوير بالاست و هم كيفيت فوق العاده اي دارند و از همه مهمتر كه هيچ آرم و لوگوي تبليغاتي نيز بر روي تصاوير وجود ندارد.

لازم به ذكر است هم اكنون اين مجموعه با تخفيف ويژه اي به فروش مي رسد كه اين تخفيف فقط تا پايان همين هفته اعتبار دارد.


نماي داخلي- پذيرايي
آشپزخانه و كابينت
نهارخوري
پرده
آيينه
سقف كاذب
آكواريوم خانگي
ايده هاي خلاق
تزيينات و وسايل دكوري
سفره عقد
طرح هاي MDF


قيمت: 5300 تومان
ضمنا اين مجموعه داراي اتوران فارسي است...
 
مطمئن باشيد از تهيه اين مجموعه ديدني هرگز پشيمان نخواهيد شد چون كيفيت و تنوع اين تصاوير به حدي بالاست كه هرگز چشمانتان خسته نخواهيد شد. حتي با چندين مرحله زوم هم از كيفيت تصاوير كاسته نمي شود بنابراين تهيه اين مجموعه جديد را به همه طرفداران ژورنال هاي دكوراسيون و طراحان كابينت و MDF و دوستداران طرح هاي جديد و شيك توصيه مي كنيم.

با خريد امروز از تخفيف ويژه اين مجموعه بهره مند شويد و به جاي قيمت 11700 تومان با قيمت 5300 تومان اين محصول را تهيه كنيد. اين تخفيف فقط تا پايان همين هفته معتبر است و بديهي است پس از اتمام مهلت مقرر اين مجموعه با قيمت واقعي خود عرضه خواهد شد.

روش خريد: براي خريد معماري و دكوراسيون منزل 5000 طرح با كيفيت و جديد  ، پس از كليك روي دكمه خريد پستي و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.



 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب