شغلی مناسب در انتظار شما -بسته جادویی MR5

 

بسته معجزه گر RM5

 تكنیكی فوق العاده جهت كسب درآمد بیشتر


اگر شما علاقه ای ندارید كه درآمد ماهیانه خود را افزایش دهید این صفحه را نخوانید!!!
 


كسب درامد واقعی



قابل استفاده برای تمام خانواده ها ی ایرانی و جوانان عزیز با امكان حقوق هفتگی و بیمه تامین اجتماعی
عدم نیاز به PTC, PTR , Read Mail و عدم نیاز به كار كردن با سایتهای خارجی و زیر مجموعه گیری

همراه با 3 اشانتیون نفیس جهت تضمین موفقیت شما

بدون نیاز به اینترنت پر سرعت و ADSL

قیمت : 10200 تومان          

 

RM5 راهكاری عملی و تجربه شده برای موفقیت شما به همراه 3 اشانتیون نفیس است كه از هم اكنون قابل تقدیم به شماست.

امروزه تجارت الكترونیك از جمله پرسودترین شغلها در كشورهای توسعه یافته از جمله امریكا و اروپاست. در ایران اما این تجارت هنوز در آغاز راه است ولی با این وجود خوشبختانه طی چند سال اخیر امكانات لازم برای تجارت الكترونیك در كشور فراهم شده و اكنون هر ایرانی از هر كجای ایران كه باشد می تواند به این كار بپردازد و آنرا به عنوان شغل دوم و حتی شغل اول خود قرار دهد.

گروه ما از سال 1382 تحقیقات خود را روی روش های مطمئن و زودبازده و پرسود قانونی تجارت الكترونیك در ایران شروع نمود و در سال 1386 توانستیم اولین درآمد اینترنتی خود را دریافت كنیم. این روند تا سال 1387 ادامه داشت تا اینكه ما موفق شدیم از اینترنت به یك درآمد ثابت برسیم از سال 88 ما ، ماحصل تمام تجربیات خود را در زمینه تجارت الكترونیك در یك سی دی آموزشی با نام RM5 گردآوری و آن را در اختیار عموم قرار دادیم و اكنون در سال 1389 افتخار داریم تا كاملترین نسخه این بسته آموزشی را همراه با 3 اشانتیون نفیس و گران بها تقدیمتان كنیم تا با یكبار خرید RM5 به كاملترین پكیج كسب موفقیت دست یابید و با به كار گیری تكنیك ها و فنون ویژه RM5 به سرعت پله های كسب موفقیت های چشمگیر را یكی پس از دیگری طی كنید.

هر شخصی كه حداقل مدرك تحصیلی اش دیپلم باشد می تواند از این سی دی آموزشی استفاده كند و به درآمد خوبی برسد.

حداكثر میزان درآمدی كه می توان از روش های RM5 داشت حدود یك میلیون تومان ماهانه است كه در زیر چند نمونه از درآمدهای كسب شده با این محصول را مشاهده می فرمائید. لازم به ذكر است كه این درآمدها عموما با روزی 2 الی 4 ساعت كار روزانه بدست آمده اند:

 









درآمدهای زیر از روش اول بسته RM5 بدست آمده:



دو نمونه از درآمد های RM5 كسب شده از روش سوم بسته RM5:

نمونه 1 - تاریخ 19 اردیبهشت 89


نمونه 2 - تاریخ 19 اردیبهشت 89

 

 

همانگونه كه می بینید شما می توانید تنها در یك روز مبلغی را كه بابت خرید این بسته می پردازید را بدست آورید.

با استفاده از تكنیك هایی كه در این سی دی فرا میگیرید می توانید حداقل ظرف مدت یك هفته و حداكثر طی مدت یكماه به اولین درآمد خود برسید.

یكی از مزایای تجارت الكترونیك در این است كه میزان درآمد آن خیلی به ساعات كار آن بستگی ندارد و شما می توانید در هر زمان و مكانی كار خود را انجام دهید از سوی دیگر بر خلاف كارهای سنتی اینگونه نیست كه برای درآمد خود حتما می بایست میزان ساعت خاصی در روز كار كنید در این شغل شخصی می تواند با 3 ساعت كار در اینترنت درآمد 8 ساعت كار خارج از منزل را داشته باشد البته این امر نیاز به اصول و فنونی خاص دارد كه ما تمام این تكنیك ها را در بسته آموزشی خود به صورت تصویری و گویا توضیح داده ایم.

اما در ابتدای كار اگر بخواهیم میزان درآمد تان را بر حسب ساعت كار روزانه در نظر بگیریم باید بگوییم شما به ازای هر ساعت كار درآمدی حدود 1500 تومان خواهید داشت اما با گذشت یكی دو ماه از كار و تسلط بر روشهای بسته RM5 این میزان به 4000 تومان در هر ساعت افزایش خواهد یافت در این صورت شما می توانید به راحتی از 300.000 تا 960.000 تومان درآمد ماهیانه داشته باشید.


رازهایی شگفت آور در جهت خلق یك موفقیت خیره كننده مالی برای شما در بسته RM5


با استفاده مناسب از اشانتیون های فوق العاده ای كه به رایگان در بسته RM5 وجود دارد شما می توانید این درآمد را چندین و چند برابر كنید و پول خود را در بازار سهام بورس ایران سرمایه گذاری كنید و به سودهای كلانی دست یابید آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس و بازار فاركس به طور مفصل در 2 كتاب الكترونیكی مجزا در بسته RM5 به عنوان اشانتیون قرارداده شده اند تا شما شیوه های سرمایه گذاری با پولتان را بدون ریالی صرف هزینه اضافی فرا گیرید.

مطمئن باشید سی دی آموزشی RM5 كاملترین بسته آموزش تجارت الكترونیك و روشهای رسیدن به موفقیت های چشمگیر در زندگی است و هیچ نوع نمونه مشابهی ندارد.
undefined

یكی از اشانتیون هایی كه در سی دی آموزشی RM5 تقدیم تان می گردد كتاب الكترونیكی : آموزش روش های ثروتمند شدن در ایران می باشد كه به زبان بسیار ساده و روان و با ذكر مثال هایی عملی به شما ثابت می كند رسیدن به ثروت و موفقیت های چشمگیر در شرایط كنونی از هر عصری آسان تر و سریع تر است و تنها محدود به اشخاص و افراد خاصی نمی شوند بلكه كسب ثروت و موفقیت نیازمند به كار بردن فرمول خاصی است كه هركسی كه از این فرمول پیروی كند و آن را به كار بندد بی شك به اهداف بلند خویش دست می یابد. همچنین در این كتاب سرگذشت یك جوان ایرانی را می خوانید كه در طی یكسال توانست بیش از یكصد میلیون تومان درآمد داشته باشد. مطالعه این كتاب فوق العاده جذاب را به همه جوانان عزیز موكدا توصیه می كنیم...

و در یك كلام بسته آموزشی RM5 یك معلم گام به گام موفقیت در زندگی تان است و بدون تردید با به كاربردن رازها و فنونی كه می آموزید شما هم طعم شیرین كامیابی های مادی و مالی زندگی را خواهید چشید.

با تهیه این بسته به وضوح در میابید كه موفقیت و ثروت تصادفی نیست و از سویی دیگر شما هم توانایی رسیدن به آن را دارید...

 

نظر خریداران قبلی ( تاریخ ارسال نظر 8 بهمن 89) :


آموزشهای ارائه شده در بسته آموزشی RM5  مفید و درست بودند
من از بین آموزشها به علت كمبود وقت فقط از روش اول استفاده كردم كه به نسبت وقتی كه می گذاشتم
درآمد كسب می كردم كه در مجموع خوب بود
من این كار رو از فروردین سال 89 شروع كردم و هر سوالی كه داشتم از
مدیریت محترم این بسته آموزشی از طریق ایمیل می پرسیدم و انصافا هم جواب
دریافت می كردم كه در این مورد از تیم پشتیبانی واقعا ممنونم.
در پایان از مفید و واقعی بودن آموزشهای RM5 و مدیریت محترم تشكر و قدردانی می كنم.
در پناه حق شاد و پیروز باشید
مهدی یار خواجوند

قیمت : 10200 تومان     



شیوه كار به طور كلی چگونه است؟


شیوه كار به طور خلاصه از این قرار است كه شما از 2 شیوه مخصوص برای كسب درآمد از اینترنت استفاده میكنید كه روش اول این است كه شما توسط یك معرفی نامه در بزرگترین سیستم تجارت الكترونیك ایران به صورت رسمی مشغول به كار می شوید و ما از ابتدا تا انتها شیوه بازاریابی الكترونیكی و فروش محصولات این شركت را برایتان توضیح می دهیم بدین ترتیب شما می توانید ظرف مدت یك هفته الی یكماه به شیوه كار تسلط لازم را پیدا كنید و از طریق لینك اختصاصی تان (لینكی كه مشخص می كند محصولات توسط شما به فروش رفته) فعالیت خود را در این شركت شروع كنید ضمنا برای اینكه موفقیت شما تضمین گردد به طور منظم از پشتیبانی های رایگان ما نیز به صورت آنلاین و یا تلفنی برخوردار می گردید و از آپدیت های جدید RM5 نیز به رایگان مطلع خواهید شد.

از مهمترین مزایای این روش در این است كه شما با شروع فعالیت تان در این شركت دارای یك كنترل پنل اختصاصی آنلاین می شوید كه از طریق این كنترل پنل می توانید در هر ساعت از شبانه روز میزان موجودی حساب خود را چك كرده و از آخرین مبالغ واریز شده به حسابتان مطلع گردید .


همچنین با توجه به گستردگی محصولات شركت ( كه شامل همه چیز از عطر و اودكلن گرفته تا لوازم منزل و نرم افزارهای كامپیوتری و بسته های آموزشی ، مهندسی و .... می شود )‌ و در نتیجه متنوع بودن میزان پورسانتها شما می توانید به دلخواه خود میزان پورسانت خود را به ازای هر فروشتان برای سیستم تعریف كنید.
از سوی دیگر پرداخت های این شركت به جهت ثبت در سازمان های مربوطه و نظارت مراجع ذیصلاح و همكاری شركت پست جمهوری اسلامی ایران ، 100% تضمینی است و لذا هیچگونه ریسكی متوجه شما نیست.


و روش دوم نیز این است كه اگر شما خود دارای مدركی خاص هستید و یا در زمینه ای خاص تبهر و مهارت دارید و یا یك تولید كننده هستید یاد می گیرید كه چگونه از توان و ایده های خود و نیز از دانش و مهارت خود در اینترنت كسب درآمد كنید و مستقیما خدمات خود را در اینترنت ارایه دهید و پول خود را در حساب بانكی خود دریافت كنید..
همانگونه كه مشاهده می فرمایید هر دوی این روشها كاملا منطقی و شفاف هستند و هیچ گونه وعده وعید دروغین به شما داده نمی شود بنابراین با خیال راحت تجارت الكترونیك خود را از هم اكنون با ما شروع كنیـــد...


دقت داشته باشید كه سی دی RM5 تنها یك مرجع كامل برای كسب درآمد از اینترنت نیست بلكه به شما تمامی راه و روش های رسیدن به موفقیت های فردی را نیز آموزش می دهد. همچنین شما با خرید این بسته آموزشی از آپدیت های بعدی این محصول نیز به رایگان بهره مند می شوید. به خاطر داشته باشید شما پول سالها تجربه ما را در زمینه تجارت الكترونیك می پردازید نه فقط هزینه یك سی دی را ...


 

آموزش گام به گام كسب درآمد و موفقیت از اینترنت با RM5:



***مزایای بسته RM5***

ضمانت 100% موفقیت 

دارد

آموزش ارسال ایمیل

دارد

پشتیبانی پس از فروش

دارد

بسته CN3‌

دارد

آموزش فروش تخصص و خدمات خودتان در اینترنت

دارد

نیاز به عضو گیری و یا كلیك روی تبلیغات

ندارد

واریز درآمد به حساب بانكی در ایران

دارد

نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی

ندارد

لینك مخصوص فعالیت در یك شركت معتبر و دریافت حقوق هفتگی

 

دارد

آموزش شیوه های شگفت انگیز دست یابی به موفقیت در زندگی

 

دارد

آموزش ساخت وبلاگ

دارد

 

قیمت : 10200 تومان  





در ضمن 3 اشانتیون نفیسی كه در این بسته تقدیم تان می گردد عبارتند از:

  1- بسته آموزشی CN3

  2- كتاب الكترونیكی آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس ایران  + كتاب الكترونیكی آموزش تجارت در بازار فاركس

  3- كتاب الكترونیكی فوق العاده جذاب آموزش روشهای رسیدن به ثروتهای میلیونی در ایران

شایان ذكر است بهای 3 كالای فوق به تنهایی معادل 4 برابر وجهی است كه بابت بسته RM5 می پردازید و همكاران ما با تلاش فراوان و صرفا جهت كامل كردن این پكیج و بی نیاز كردن شما از هر نوع محصول مشابهی درجهت رسیدن به موفقیت، این اشانتیون ها را به رایگان تقدیم اعتماد و انتخاب شما كرده اند باشد كه تلاشمان رضایت خاطر شما مشتری ارجمند و گرامی را بدست آورد.

بنابراین اگر خواهان آغاز فصلی نو در زندگی تان هستید و واقعا می خواهید زندگی و آینده خود را با اقتدار بسازید همین حالا قبل از گم كردن ما در این دنیای مجازی با كلیك روی دكمه خرید پستی، RM5 را سفارش دهید تا ظرف چند روز آینده شما هم مالك یكی از این بسته های طلائی شوید و با همت و تلاش خود و استفاده صحیح از اطلاعات طلایی RM5 پله های موفقیت واقعی را یكی پس از دیگری طی كنید و با عنایت خداوند متعال شما هم به آرزوهای بلند خود دست یابید.

 

مزایایی كه به كارمندان نمونه و بازاریابان فعال شركت تعلق می گیرد:

 * هدایا و پاداش هایی شامل: نیم سكه بهار آزادی -  تقدیرنامه - هزینه سفر به مشهد مقدس 3 روزه در هتل 3 ستاره با تمامی امكانات رفاهی و بلیط پرواز رفت و برگشت یا دریافت وجه نقد معادل آن - عقد قرارداد رسمی و پرداخت حق بیمه بازاریاب - اعطای وام 500 هزار تومانی قرض الحسنه بدون كارمزد و بهره با بازپرداخت 10 ماهه و ....

تذكر1: به دلیل مقید بودن مسئولین سایت به مسایل شرعی ونیز جهت تشویق كارمندان نمونه، كلیه وام های پرداختی شامل هیچگونه سود و بهره ای نخواهند بود و فقط اصل پول دریافت خواهد شد.

تذكر2: كلیه توضیحات جهت مزایای فوق الذكر در خود بسته RM5 به صورت كاملا تشریحی توضیح داده شده است.

هشدار: تنها نمایندگی فروش این محصول همین سایت می باشد و این سایت با هیچ سایت مشابهی همكاری ندارد بنابراین دقت كنید كه بسته RM5 اصل را فقط و فقط از همین سایت تهیه فرمائید.


قیمت واقعی : 23500 --> 10200 تومان        


این بسته به صورت اورجینال و با لوگوی حك شده الماس شرق به همراه كد اختصاصی خرید و كاور ضد خش به شما عرضه می گردد.

«من خود به عنوان مدیر سایت به شما كمك خواهم كرد! به همین دلیل است كه دستیابی به نتیجه موردنظرتان را
تضمین می‌كنم.»

قیمت : 10200 تومان  


روش خرید: برای خرید بسته آموزشی RM5  ، پس از كلیك روی دكمه خرید پستی و تكمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل كار تحویل بگیرید، سپس وجه بسته و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


  قیمت: 10200 تومان 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسين صافي
آخرین مطالب